محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 2092

تور صربستان ارزان


p><!--StartFragment

تور صربستان ارزان

در این مطلب قصد داریم در مورد کشور صربستان و تور صربستان ارزان صحبت کنیم.

با صربستان بیشتر آشنا شوید

با توجه به رونق صنعت گردشگری در بین هموطنان ما در ۲ دهه گذشته و به خصوص رو کردن مسافران به کشورهای کمتر دیده شده، همچنین با توجه به رایزنی های مسئولین کشور ما و آسان تر شدن سفر به دیگر نقاط جهان از طریق برداشتن روادیت بین ایران و دیگر کشورهای جهان مسافرت تبدیل به امری راحت شده است، پس شما امروزه انتخاب های فراوانی پیش رو دارید که در آسیا، آفریقا و اروپا پراکنده هستند، از آنجایی که در چند سال گذشته درخواست برای سفر به صربستان و تور صربستان ارزان افزایش چشم گیر یافته است، به معرفی صربستان و اماکن گردشگری آن می پردازیم.

صربستان کجاست

اگر نقشه اروپا را جلوی خود قرار دهید در قسمت جنوب غربی چشمتان به کشور نسبتا کوچکی می خورد که از سال ۲۰۰۶ به شکل نوین تشکیل شد، این کشور که بین ۷ کشور مجارستان، رومانی، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، مونته‌نگرو، کرواسی، بوسنی و هرزگوین قرار گرفته است دارای نظام حکومتی جمهوری پارلمانی می باشد.

پایتخت صربستان شهر بلگراد است که بیش از ۱ میلیون ۲۰۰ هزار نفر سکنه را در خود جا دارده است، با توجه به تاریخچه صربستان و شرایط جغرافیایی این کشور اقوام مختلفی در این منطقه زندگی می کنند، که اکثریت آن را صرب ها تشکیل می دهند، مردمانی خوش صحبت و مهمان دوست، که همه ساله میزبان گروه های مختلفی می باشند که به این کشور مسافرت می کنند، توریست هایی که معمولا از برخورد خوب صرب ها با خود لذت می برند.

با توجه به این که صربستان پس از جنگ جهانی دوم ضمیمه یوگوسلاوی شد، تغیرات بسیاری در سبک زندگی و عقاید اهالی آن اتفاق افتاد، که از مهمترین آن قدرت گرفتن کمونیست ها و نظریه های آنها بین سیاست مداران این کشور بود، از اصلی ترین شاخصه های این گروه مبارزه با دین و تضعیف جایگاه آن بین مردم بود، تلاشی که به نتیجه دلخواه نرسید و این مسئله امروزه از تعداد بالای کلیساها و صومعه های صربستان هویدا است، طبق آخرین آمارها در صربستان ۹۳% ساکنین این کشور مسیحی هستند، که در کنار دیگر مذاهب موجود در صربستان به زندگی می پردازند.

اقلیم و آب و هوای صربستان

رود دانوب که یکی از مهمترین رودخانه های اروپا می باشد، از کشور های گوناگونی می گذرد که صربستان نیز یکی از آنها می باشد، با توجه به این موضوع و این که اروپا منطقه ای پر باران است کشور صربستان که یک چهارم آن را جنگل تشکیل داده است، صربستان که دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است، محیط زیست این فوق العاده ای دارد که طبیعت این کشور را مورد توجه طبیعت گردان قرار داده است.

 
 

به شکل کلی صریستان دارای آب و هوایی سرد در زمستان یعنی ماه های ژانویه تا اواسط مارس می باشد که برابر با دی تا فروردین ما است، اما اگر در بین ماه های جولای تا سپتامبر که برابر با تیر تا شهریور است به صربستان سفر کنید آب و هوای ایده آلی را خواهید دید که بهترین زمان برای خرید تور صربستان ارزان می باشد.

اطلاعات مفید درباره صربستلن

واحد پول صربستان دینار صربستان (RSD) می باشد اما شما می توانید در این کشور یورو، نیز خرج کرده یا در صرفی ها تبدیل کنید.

زبان مردم صربستان به شکل رسمی صربی است که یکی از زبان های هندو اوپایی می باشد، البته مانند دیگر بخش های اروپا می توانید با زبان انگلیسی به راحتی در کشور صربستان تردد کنید.

مهمترین فرودگاه صربستان که در بلگراد پایتخت این کشور قرار دارد فرودگاه بین المللی نیکولا تسلا است که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد.

شماره ضروری که ممکن است در صربستان به آن نیاز داشته باشید ۹۱۱ است که فوریت های پزشکی، خدماتی، امنیتی را پوشش می دهد.

اگر شما می خواهید به راحتی در صربستان به گشت و گذار بپردازید، می توانید بعد از گرفتن گواهینامه بین المللی خود یک خودروی لوکس یا معمولی را در صربستان رنت یا اجاره نموده و با پرداخت مبلغ ۲۰ تا ۱۰۰ دلار به نحو دل خواه خود در طول اقامت خود در صربستان رفت و آمد کنید.

آثار گردشگری مهم صربستان

شما چه علاقهمند به تاریخ و آثار تاریخی باشید و چه دوست دار مناظر طبیعی، صربستان مقصدی فوق العاده برای شما می باشد کشوری که دارای فرهنگ و تمدنی با شکوه است، همه این مطالب باعث گردیده که صربستان به محلی برای جلب سیاحان تبدیل شود برای آشنایی شما با این کشور به معرفی تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری صربستان می پردازیم که در طول تور صربستان ارزان می توانید از آنها دیدن نمایید.

آرامگاه یوسیپ بروز تیتو

این مکان که از دیدنی های پر طرف دار کشور صربستانست محل دفن یوسیپ بروز تیتو، رئیس جمهور یوگوسلاوی است که در بلگراد پایتخت صربستان قرار گرفته.

قلعه کالمگدان

این محل که از جاذبه های تاریخی بلگراد پایتخت صربستان است، زمانی میزبان خاندان پادشاهی صربستان بوده، که در آن به پزیرایی از مهمانان و خاندان های پادشاهی دیگر کشورها اروپایی می پرداخته اند.امروزه قسمت هایی از این قلعه تبدیل به موزه گردیده، که برای بازدید عمومی بازگشایی گردیده است.

کلیسای سنت ساوا

این کلیسا که از بزرگترین و کهن تررین کلیساهای بلگراد است، یادگاری از سن ساوا ست که از بزرگترین سرداران اروپا در مواجعه با سپاهیان عثمانی بود است.

صومعه استودنیکا

این صومعه که از بهترین و بزرگترین صومعه های اروپا است در قلب صربستان قرار گرفته و مربوط به دوران قرون وسطی می باشد، و دارای معماری خاص خود است.

 
 

ساختمان شهرداری سوبوتیکا

اگر دلتان می خواهد به محلی برسید که هم هنر و هم معماری را با زیبایی هر چه تمام تر تلفیق کرده باشد، به سوبوتیکا رفته و از ساختمان شهرداری آن بازدید نماید بدون شک پشیمان نمی شوید.

برج جمجمه

این سازه که در منطقه نیش قرار گرفته است دارای تاریخچه وحشتناکی است، که از نام آن نیز قابل تشخیص می باشد، در دوره قدرت خاندان عثمانی شورشی علیه این سلسله اتفاق افتاد که نتیجه ای مرگ آور به همراه داشت، این برج که محل جمع آوری جمجه کشته شدگان این حادثه بود، امروزه به یکی از نمادهای گردشگری صربستان تبدیل شده است، محلی که مورد احترام اهالی صربستان می باشد.که میتوانید در طول تور صربستان ارزان از این مکان دیدن فرمایید.

قلعه گلوباک

که در کنار رود دانوب در شمال کشور صربستان واقع شده، از سازه های کهن و مستحکم صرب ها محسوب می شود، سازه ای که گویای قدرت این قوم در گذشته های دور بوده است.

کلیسای اوپلناک

توپولا نام یکی از شهرهای با اهمیت صربستان است، که آثار فراوانی در خود دارد، اماکنی که یکی از دیگری دیدنی تر می باشد، بدون شک، مهمترین آن کلیسای اوپیک ست، که زیباترین کلیسای شهر نیز محسوب می شود، اصلی ترین ویژگی این کلیسا آرامگاه هایست، که در آن قرار دارد، که مربوط به خاندان پادشاهی صربستان هستند، البته نقاشی های زیبای موجود در آن نیز بسیار چشم نواز می باشند که همه روزه هزاران گردشگر را به طرف خود جذب می کند.

تور صربستان همراه نیوتور

p><!--EndFragment

  انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 42

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما